torsdag den 28. april 2011

NYC mood




Laver så mange tid for tiden, jeg syntes slet ikke jeg får lavet nogle blogindlæg :((
Jeg var igår på café gyngen i Aarhus for at høre Gine Bryld, som er en min far har spillet sammen med. Hun synger helt fantastisk og det var en lille, hyggelig, intim oplevelse! I dag har jeg læst en masse blogge og har stemt på blogprisen 2011. Jeg var også på arbejde, som sædvanligt var tjotjalt nederen! Her til aften prøver jeg tøj, til en fest jeg skal til imorgen, og så er jeg gået i fuldstændig New York humør! Leder nu desperat efter de billeder som jeg tog da jeg var i New York, som tilsyneladende ikke ligger på min computer!! Jeg har formået at få flyttet alle mine billeder fra min computer til min Mac, UNDTAGEN de vigtigste af dem alle, nemlig billederne fra NYC...... så er man sur på sig selv. Er nu gået igang med et større projekt, om at finde de billeder! Den uge jeg var i New York var simpelthen ubeskrivelig! Jeg skal derhen på min 18 års fødselsdag som er om ca. 2 år og et par måneder. Derefter regner jeg ellers med at bosætte mig i den store by! :-))  Er der nogen af jer der har nogle oplevelser med NYC? :-))

God Weekend (..snart) !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar