lørdag den 30. april 2011

Weekend





Weekenden bragte endnu en fest -og fest blev det, i den grad! Øverst er det min søøøøde veninde Elise og jeg. Nummer 2 billede har jeg taget med fordi jeg lige vil vise jer den meget lowcut side skæring, som jeg simpelthen er så vild med! (I må undskylde mit lidt uheldige ansigt) Jeg havde min tube top på, og min hjemmelavet Chanel top på, som jeg syede til mit 9.klasses projekt da jeg havde om Coco Chanel. Bukserne er fra H&M i Hamborg som jeg fandt for noget under 60kr! Skoene er mine Sandy sko, som jeg skal bruge til sidste skoledag. Kan godt sige at mine fødder var noget smadret efter 7 timer! I dag har jeg bare været døsig på en liggestol ude i haven!

I morgen skal jeg til brunch! :) og så ellers lade op til de skriftlige eksaminer på mandag! :(


Håber jeres weekend har været god indtil videre. Knus! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar